KONTAKT
wyjazdk1@gmail.com
KIEDY TWOJA WIADOMOŚĆ ZOSTANIE BEZ ODPOWIEDZI?
Twoja wiadomość zostanie bez odpowiedzi, jeżeli dotyczy:
1) Złożenia skargi na pracownika ochrony zdrowia, bądź podmiot leczniczy
Nasza strona nie ma instrumentów prawnych do wyjaśniania takich spraw. Jeżeli uważasz, że Twoje prawa zostały naruszone, bądź zostałeś źle potraktowany, masz prawo złożyć skargę do: Kierownika podmiotu leczniczego (w przypadku dyspozytorni medycznej - do Urzędu Wojewódzkiego), Oddziału Wojewódzkiego NFZ, bądź Rzecznika Praw Pacjenta. Szczegóły o sposobie i formie składania skargi znajdziesz na stronie: https://www.nfz.gov.pl/bip/skargi-i-wnioski/ oraz na stronie Urzędów Wojewódzkich w sekcji: Skargi i wnioski
2) Oceny medycznych czynności ratunkowych podjętych przez zespół ratownictwa medycznego, bądź oceny toku diagnostyczno-leczniczego wdrożonego w ramach pobytu w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
Wewnętrzne zasady naszej strony nie przewidują możliwości oceny podjętych działań przez zespół ratownictwa medycznego, ani toku diagnostyczno-leczniczego wdrożonego w ramach oddziału ratunkowego. Jeżeli uważasz, że doszło do błędu medycznego, skontaktuj się z adwokatem, bądź radcą prawnym oraz Rzecznikiem Praw Pacjenta. Punkty bezpłatnej pomocy prawnej na terytorium RP, znajdują się na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości: https://zapisy-np.ms.gov.pl/
3) Publikacji w naszych social mediach ankiety, aukcji, bądź zbiórki pieniężnej (w tym charytatywnej)
Wewnętrzne zasady naszej strony nie przewidują możliwości publikacji ankiet, aukcji oraz zbiórek pieniężnych (w tym charytatywnych).
4) Publikacji w naszych social mediach reklamy lub ogłoszenia
Wewnętrzne zasady naszej strony nie przewidują publikacji reklamy lub ogłoszenia osoby prywatnej, bądź firmy. Wyjątkiem jest publikacja bezpłatnych kampanii lub działań profilaktycznych mających na celu zapobieganie, diagnostykę, bądź leczenie chorób, organizowanych przez instytucje państwowe, lekarskie towarzystwa naukowe, bądź publiczne pomioty lecznicze. Decyzja w tym zakresie każdorazowo jest podejmowana indywidualnie przez administratorów strony.
5) Udzielenia porady medycznej, w tym interpretacji badań laboratoryjnych, bądź obrazowych
Wewnętrzne zasady naszej strony nie przewidują możliwości udzielenia porady medycznej oraz interpretacji wyników badań. Jeżeli wymagasz porady lekarskiej, udaj się osobiście do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, a w dniach wolnych od pracy przychodni, bądź gdy jest zamknięta, zgłoś się do punktu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej. Adres najbliższego punktu NiŚOZ znajdziesz na stronie: https://pacjent.gov.pl/nocna-i-swiateczna-opieka-zdrowotna
6) Opublikowanego posta w naszych social mediach, jeżeli Twój interes prawny nie został naruszony.
Dokładamy wszelkich starań, aby publikowane posty w naszych social mediach niosły walor edukacyjny i nie naruszały interesu prawnego innych osób. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy post może Ci się podobać i szanujemy Twoje zdanie, jednak nie możemy usuwać postów z powodu subiektywnego odczucia odbiorcy. Jeżeli Twoja wiadomość zawiera żądanie usunięcia, bądź edycji posta bez podania interesu prawnego (np. opublikowana historia dotyczy Ciebie) pozostanie bez odpowiedzi.
7) Kontaktu innego niż e-mail
Kontakt z administratorami jest możliwy poprzez niniejszy adres e-mail (wyjazdk1@gmail.com), bądź w wiadomości prywatnej w naszych social mediach (facebook, instagram). Nasza strona nie posiada numeru telefonu oraz adresu korespondencyjnego.
CHCESZ PRZESŁAĆ HISTORIĘ Z DYŻURU LUB OPIS PRZYPADKU KLINICZNEGO?
Przesyłając historię lub opis przypadku na naszą stronę, zapewniamy anonimowość. Masz pewność, że nie przekażemy Twoich danych innym podmiotom, bądź mediom. Po zredagowaniu tekstu, otrzymujesz wzór posta do zatwierdzenia z prośbą wniesienia uwag/zmian. Po akceptacji poprawek, we wskazanym terminie publikujemy post w naszych social mediach. Wysyłając historię lub przypadek kliniczny, pamiętaj:
1) Pacjenta nie można zidentyfikować
2) Nie podawaj daty zdarzenia oraz regionu kraju
3) Nie przesyłaj zdjęć/nagrań z widocznymi danymi pacjenta oraz danymi placówki leczniczej
CHCESZ PRZESŁAĆ ZDJĘCIE LUB FILM?
Jeżeli chcesz przesłać zdjęcie lub film ZRM/HEMS, który umieścimy w naszych social mediach:
1) Musisz być autorem zdjęcia/filmu
Jeśli przesyłasz zdjęcie, bądź film, oświadczasz, iż jesteś autorem materiału i wyrażasz zgodę na ich nieodpłatną i nieokreśloną w czasie publikację w naszych social mediach.
2) Określ jak Cię podpisać
Jeżeli chcesz aby wskazać autora zdjęcia - określ jak mamy go podpisać. Jeżeli chcesz, abyśmy oznaczyli Twój profil - prześlij w e-mailu link do profilu.
3) Logotyp umieść w dolnej części zdjęcia
Jeżeli praktykujesz umieszczanie logotypu na swoich zdjęciach, umieść go w dolnej części zdjęcia.
Komentarze
Prześlij komentarz
W swojej wypowiedzi zachowaj kulturę oraz szacunek do drugiego człowieka, nie używaj słów wulgarnych.
Administracja bloga nie ponosi odpowiedzialności za komentarze użytowników.